dc.contributor |
Rincón Verdera, Juan Carlos |
|
dc.contributor.author |
Vicens Garcia, Francesca |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-06T07:00:31Z |
|
dc.date.available |
2025-10-06T07:00:31Z |
|
dc.date.issued |
2025-10-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171525 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball consisteix en una anàlisi sobre els racons a l’escola infantil, centrant la mirada
en els tipus de racons; els materials; l’organització de l’espai i el temps; el paper del docent; i
l’avaluació del treball per racons. Després d’interpretar aquesta informació, s’ha contrastat
amb una proposta d’intervenció a una aula d’educació infantil per tal de poder extreure les
corresponents conclusions als aspectes més rellevants. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Racons |
ca |
dc.subject.other |
Metodologia |
ca |
dc.subject.other |
Espai |
ca |
dc.subject.other |
Temps |
ca |
dc.subject.other |
Material |
ca |
dc.subject.other |
Paper del docent |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació |
ca |
dc.title |
Racons d'aprenentatge per aules de 0-3 anys |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|