L'acompanyament respectuós en les aules d'Educació Infantil 0-3 anys

Show simple item record

dc.contributor Sureda García, Inmaculada
dc.contributor.author Santiago Cumplido, Isabel
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-10-20T10:41:10Z
dc.date.available 2025-10-20T10:41:10Z
dc.date.issued 2025-10-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171639
dc.description.abstract [cat] Al llarg d’aquest treball es contempla la definició del terme violència subtil, els diferents moments del dia on es poden trobar durant la jornada escolar i l’anàlisi del que diuen els autors sobre aquest concepte, l’acompanyament respectuós, i aquell comportament que pot ser contrari, fomentant un model inadequat pel desenvolupament i aprenentatge de l’infant. Per altra banda, trobarem exemples que s’han recollit a través d’observacions sobre l’acompanyament als infants de 1-3 anys a un centre d’educació infantil. A més, es donen estratègies per afavorir un acompanyament respectuós i ser millors docents cada dia, sense caure en aquestes petites violències i fer que els infants se sentin segurs, respectats i estimats. ca
dc.description.abstract [eng] Throughout this work, we explore the definition of the term subtle violence, the different moments of the day where it can be found during the school day, and the analysis of what the authors say about this concept and its opposite concept, such as respectful accompaniment. On the other hand, we will find examples that have been collected through observations on accompanying children aged 1-3 years to a childcare center. Additionally, strategies are provided to promote respectful accompaniment and to be better teachers every day, without falling into these small acts of violence and ensuring that children feel safe, respected, and loved. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Violències subtils ca
dc.subject.other Acompanyament respectuós ca
dc.subject.other Respecte ca
dc.subject.other Confiança ca
dc.subject.other Seguretat ca
dc.subject.other Afecte ca
dc.subject.other Autoestima ca
dc.title L'acompanyament respectuós en les aules d'Educació Infantil 0-3 anys ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics