| dc.contributor | López Penadés, Raül | |
| dc.contributor.author | Ruiz Taberner, Clara | |
| dc.date.accessioned | 2017-10-30T12:13:23Z | |
| dc.date.available | 2017-10-30T12:13:23Z | |
| dc.date.issued | 2017-10-30 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/2883 | |
| dc.description.abstract | [cat]L’autisme és un trastorn que afecta a les habilitats y competències cognitives, emocionals y socials, d’etologia múltiple i de gravetat variada. Els trets distintius són: la incapacitat per relacionar-se i deficiències i alteracions en la comunicació i la inflexibilitat organitzativa. Pel que fa a la detecció del Trastorn de l’Espectre Autista, els símptomes són detectables a partir dels 18 mesos, hi ha una gran varietat d’eines per a la detecció d’aquest trastorn. Dins l’aula ordinària, el mestre necessita unes estratègies i recursos específics per a fomentar la inclusió i l’autonomia de l’infant. | ca |
| dc.description.abstract | [eng]Autism is a disorder that affects cognitive, emotional and social abilities and competences with multiple etiology and varied severity. The most distinctive features are: the inability to relate, deficiencies and alterations in communication and language and organizational inflexibility. ASD symptoms are detectable after 18 months, there are a variety of tools for the detection of this disorder. In the classroom, the teacher needs specific strategies and resources to foment the inclusion and autonomy of the child | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject.classification | Matèries generals UIB::Educació | ca |
| dc.title | El trastorn de l’espectre autista dins l’aula | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.subject.keywords | autisme | ca |
| dc.subject.keywords | infantil | ca |
| dc.subject.keywords | Trastorn Espectre Autista | ca |
| dc.subject.keywords | recursos | ca |
| dc.subject.keywords | estratègies | ca |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess |