El trastorn de l’espectre autista dins l’aula

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raül
dc.contributor.author Ruiz Taberner, Clara
dc.date.accessioned 2017-10-30T12:13:23Z
dc.date.available 2017-10-30T12:13:23Z
dc.date.issued 2017-10-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2883
dc.description.abstract [cat]L’autisme és un trastorn que afecta a les habilitats y competències cognitives, emocionals y socials, d’etologia múltiple i de gravetat variada. Els trets distintius són: la incapacitat per relacionar-se i deficiències i alteracions en la comunicació i la inflexibilitat organitzativa. Pel que fa a la detecció del Trastorn de l’Espectre Autista, els símptomes són detectables a partir dels 18 mesos, hi ha una gran varietat d’eines per a la detecció d’aquest trastorn. Dins l’aula ordinària, el mestre necessita unes estratègies i recursos específics per a fomentar la inclusió i l’autonomia de l’infant. ca
dc.description.abstract [eng]Autism is a disorder that affects cognitive, emotional and social abilities and competences with multiple etiology and varied severity. The most distinctive features are: the inability to relate, deficiencies and alterations in communication and language and organizational inflexibility. ASD symptoms are detectable after 18 months, there are a variety of tools for the detection of this disorder. In the classroom, the teacher needs specific strategies and resources to foment the inclusion and autonomy of the child ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title El trastorn de l’espectre autista dins l’aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords autisme ca
dc.subject.keywords infantil ca
dc.subject.keywords Trastorn Espectre Autista ca
dc.subject.keywords recursos ca
dc.subject.keywords estratègies ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics