Investigació sobre l’Educació Física Inclusiva: proposta per a la millora de la participació de l’alumnat amb Trastorn d’Espectre Autista

Show simple item record

dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Galisteo Santandreu, Lluís
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2017-11-02T13:07:36Z
dc.date.available 2017-11-02T13:07:36Z
dc.date.issued 2017-11-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2914
dc.description.abstract [cat]Avui en dia, l’Educació Inclusiva és uns dels temes menys estudiats pel que respecta a l’àrea d’Educació Física. És per això que aquest projecte té l’objectiu d’analitzar i investigar, des d’una perspectiva crítica i objectiva, la història i els elements que la van influir en el passat i que la influeixen en el present. D’aquesta manera, aquest projecta mostra la recopilació d’informació que s’ha fet sobre les diferents barreres que es pot trobar aquesta àrea en relació a la Inclusió, les diferents passes que s’han d’assolir per poder arribar-hi, les diferents metodologies i estils d’ensenyament, la seva avaluació i tasques... sense dubte, elements que influeixen a l’assoliment de l’Educació Física Inclusiva. Per concloure, i sense oblidar que aquest tipus d’educació va dirigida a tot tipus d’alumnat, en aquest projecte es desenvolupa una proposta d’intervenció que té en compte tots els elements on s’ha de fomentar l’Educació Inclusiva per aconseguir una programació d’Educació Física la més inclusiva possible amb un alumne amb Trastorn d’Espectre Autista (TEA). ca
dc.description.abstract [eng]Nowadays, the Inclusive Education is one of the least researched topics in the subject of Physical Education. This lack of investigation in this topic is the reason why this project aims to analyze and investigate, from a critical and objective perspective, the history and the elements that influenced in the past and its influence in the present. In this way, this project show the collection of information that has been done about the different barriers that this area finds when talking about inclusion, the different steps that must be achieved in order to reach it, the different methodologies and teaching styles, its evaluation and tasks... definitely, all the elements that influence the achievement of Inclusive Physical Education. To conclude, remembering that this type of education is addressed to all types of students, this project develop a proposal for intervention that takes into account all the elements needed for achieve a program that suits an Inclusive Physical Education for students who suffer from Autism Spectrum Disorder (ASD). ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Investigació sobre l’Educació Física Inclusiva: proposta per a la millora de la participació de l’alumnat amb Trastorn d’Espectre Autista ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació física ca
dc.subject.keywords educació inclusiva ca
dc.subject.keywords Trastorn d’Espectre Autista ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics