Dislèxia: història, estratègies i recursos per dur a terme dins l’àmbit educatiu

Show simple item record

dc.contributor Cardona Costa, Catalina
dc.contributor.author Pérez Casado, Ana
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2017-12-15T09:49:12Z
dc.date.available 2017-12-15T09:49:12Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3974
dc.description.abstract [cat] L’ampla bibliografia existent sobre la dislèxia dóna bona compta de la vigència actual d’aquest camp d’investigació. En aquest treball de revisió i de recerca es pretén mostrar un recorregut des d’una visió teòrica fins a una més pràctica, partint de les diverses teories de l’origen d’aquesta síndrome, els tipus i els símptomes fins a recursos i estratègies per aplicar dins l’àmbit educatiu. Juntament amb aquesta anàlisi, resulta significatiu dedicar alguns apartats a la realització de diverses entrevistes a persones de diferents àmbits (organitzacions especialitzades en Dislèxia, educatiu i infants afectats), així com a un programa de conscienciació fonològica a l’etapa d’Educació Infantil i a possibles adaptacions curriculars dins d’algunes escoles. ca
dc.description.abstract [eng] The extensive bibliography existing on Dyslexia gives a clear idea of the relevance of this field of research. The aim of this work is to do a revision on this subject from a theoretical perspective but also from a practical point of view, considering the multiple theories about the origin of this syndrome, its different types and symptoms and the currently available resources and strategies to apply in Education. Alongside this analysis, experts in different areas have been interviewed (specialized organizations, educators, schoolchildren affected by Dyslexia, etc). This work also includes a phonological awareness-raising program and some possible curricular adaptations in several schools. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Dislèxia: història, estratègies i recursos per dur a terme dins l’àmbit educatiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords dislèxia ca
dc.subject.keywords recursos ca
dc.subject.keywords estratègies ca
dc.subject.keywords escola ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics