El racó lògic matemàtic a l’aula d’infantil

Show simple item record

dc.contributor Garriga Torres, Adan Amor
dc.contributor.author Ballester Oliver, Matilde
dc.date.accessioned 2017-12-15T12:13:58Z
dc.date.available 2017-12-15T12:13:58Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4008
dc.description.abstract [cat] Mitjançant aquest treball em proposo aprofundir en l’ensenyament de les matemàtiques a les etapes més primerenques de l’escolarització dels infants, partint de les meves pràctiques que han estat desenvolupades al CP de Can Misses en Eivissa. El que he fet ha estat, en primer lloc, detectar les manques, després adaptar-me a la planificació d’aula i al currículum d’infantil, de manera que pogués aportar una sèrie de canvis dins l’aula que han consistit en la reorganització de l’espai amb l’objectiu de poder afegir un racó lògic matemàtic per a després proveir-lo de material adequat i adaptat a l’edat corresponent, en aquest cas cinc anys. A partir d’aquí la feina ha consistit en introduir a l’infant conceptes bàsics referits a les matemàtiques, de manera que els he facilitat recursos i he hagut de fer algunes propostes a partir d’alguns materials del nostre voltant per demostrar als infants que amb imaginació aquests materials poden transformar-se i aprofitar-se. El més important es que l’infant adquirirà autonomia en aquest racó i gaudirà dels aprenentatges. ca
dc.description.abstract [eng] Through this work I intend to deepen into the teaching of mathematics in the early stages of schooling of children, my internship that have been developed in CP Can Misses in Ibiza. What it has been done is first of all, to analyse shortcomings, then get adapted to the planning of the classroom and to the kindergarten curriculum, in order to be able to implement a series of changes in the classroom that consisted in reorganization of space, with the main objective to add a mathematical-logician corner and then provide it with suitable material adapted to appropriate age, in this case five years. From here on, work consisted in introducing basic concepts of mathematics to the child, with providing resources and having to make proposals with some materials that we can find around us in order to demonstrate the children that with imagination this can be transformed and be used in a future. The most important thing is that the child will acquire autonomy in this specific corner and will enjoy learning. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title El racó lògic matemàtic a l’aula d’infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords lògica ca
dc.subject.keywords matemàtica ca
dc.subject.keywords joc ca
dc.subject.keywords racó ca
dc.subject.keywords pensament ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics