La inclusió educativa. Anàlisi del cas d'un infant amb dificultats

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Naranjo Jiménez, Sandra
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-01-31T11:44:36Z
dc.date.available 2018-01-31T11:44:36Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4587
dc.description.abstract [cat]El tema principal del present treball és l’educació inclusiva i els beneficis que pot proporcionar a nivell integral a un infant, independentment de les seves característiques. A més, l’objectiu d’aquest és identificar els factors positius d’aquest tipus d’educació, relacionant-ho amb un cas pràctic. Al llarg del treball, podrem trobar diferents apartats, un apartat metodològic, on es podran identificar les eines emprades per tal d’extreure la informació necessària, un marc teòric, dut a terme per a tenir un model de referència i, per últim, una anàlisi de la informació extreta. La reacol·lecta de la informació s’ha realitzat mitjançant entrevistes a unes determinades persones i l’anàlisi de la informació a través de la comparació i l’estudi de les respostes obtingudes. A més, el final del treball conté una petita conclusió i opinió personal, comptant amb el suport de les idees d'alguns autors.
dc.description.abstract [eng]The main theme of the present study is the inclusive education and the benefits it provides to children in a comprehensive level, regardless of their characteristics. In addition, the aim of this is to identify the positive factors of this type of education, relating it to a case study. Throughout the work, we can find different sections, a methodological section, where you can find the tools used to extract the necessary information, a theoretical framework, carried out to have a point of reference and, finally, an analysis of the information extracted. The information has been collected through interviews with certain people and the analysis of the information through the comparison and study of the answers obtained. In addition, the end of the work contains a small conclusion and an opinion, counting with the support of the ideas of some writers.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title La inclusió educativa. Anàlisi del cas d'un infant amb dificultats ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació ca
dc.subject.keywords Inclusió
dc.subject.keywords Alumnes
dc.subject.keywords Participació
dc.subject.keywords Aprenentatge


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics