Joc heurístic a l'etapa d'educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Fernández Bennassar, María del Carmen
dc.contributor.author Noguera Sastre, Marta
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-01-31T12:09:10Z
dc.date.available 2018-01-31T12:09:10Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4594
dc.description.abstract [cat]Aquest treball de Fi de Grau tracta sobre el joc heurístic i la importància de l’aprenentatge manipulatiu a l’etapa d’educació infantil. El treball consta de dues parts, la primera fa referència al marc teòric on hi ha diferents teories psicològiques i pedagògiques que el sustenten i la segona part d’aquest, on trobem la intervenció educativa basada en el joc heurístic a una aula amb infants de 1-2 anys, a través de la qual es pretén oferir una experiència real d’aprenentatge a través de la manipulació d’objectes quotidians, que facilita l’adquisició de capacitats perceptives, cognitives, socials i corporals. Els resultats de les observacions de la intervenció queden plasmades a través de taules d’observació i les seves corresponents gràfiques per posteriorment extreure i elaborar les conclusions. És important que els mestres facilitin als infants ajuda per desenvolupar diferents competències i actituds que li siguin útils per entendre el món que l’envolta i poder adaptar-se a ell sense dificultat.
dc.description.abstract [eng]This Final Project is about the importance of heuristic learning manipulative stage in infant education. The project has got two parts, the first part is about the theoretical frame where there are different psychological and pedagogical theories that support it and, in the second part we find the educational intervention. Through this intervention it is expected to show a real learning situation with the handling of everyday objects which helps to develop and acquire perceptual, cognitive, social and physical skills. The results of the interventions are expressed throught the observation tables and graphics and then, with all the information we can extrat and elaborate the conclusions. It is very important that teachers provide aids to develop the different competences and attitudes to understand the world around them and adapt to it without difficulties.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Joc heurístic a l'etapa d'educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Joc heurístic ca
dc.subject.keywords Aprenentatge significatiu
dc.subject.keywords Manipulació
dc.subject.keywords Material sensorial
dc.subject.keywords Capacitats perceptives


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics