L’activitat física i el rendiment acadèmic en Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Cantallops Ramon, Jaume
dc.contributor.author Hervalejo Farinós, Laura
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-03-19T11:29:00Z
dc.date.available 2018-03-19T11:29:00Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145377
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau se centra en alguns dels hàbits de les vides dels infants i en les característiques d’aquests. Té com a objectiu trobar aspectes d’activitat física o absència d’aquesta que ajudin o dificultin assolir els objectius acadèmics marcats. En un món on les tecnologies fan la vida de les persones que les empren més fàcil però a la vegada més sedentària i en un marc educatiu on l’educació integral, l’atenció individualitzada i l’amplitud de recursos variats cada vegada són més presents, els resultats acadèmics no milloren al mateix ritme. Per tant, és evident, que en la unió de totes les peces qualque cosa falla. Des d’un punt teòric s’intentarà comprendre el cos i els beneficis de l’activitat física en diferents àmbits, a través de teories i investigacions. Des de la part més pràctica es presenten qüestionaris (d’hàbits, físics i de rendiment escolar), així com els seus resultats per a poder extreure conclusions. Per tant, remarcar que, tant al llarg d’aquest treball com en concret en les conclusions, el lector podrà trobar proves de com l’activitat física, practicada d’una forma habitual, produeix millores, principalment en tres nivells: nivell corporal, nivell emocional i nivell acadèmic ca
dc.description.abstract [eng] This work of final degree focuses on the habits of the lives of children and the characteristics thereof. It aims to find aspects of physical activity or absence thereof that help or hinder achieving the academic goals set. In a world where technology make the lives of people who use it easier but more sedentary, in an educational framework where comprehensive education, individualized attention and varied range of resources are becoming more present the academic results do not improve at the same rate. It is therefore evident that the union of all the pieces some thing fails. 3 From the theory, I will attempt to understand the body and the benefits of physical activity in different areas, through theories and research. The practical part is formed by questionnaires (habits, physical and academic performance), as well as their results in order to draw conclusions. So, both the course of this work and specifically the conclusions, the reader can find evidence of how physical activity, practiced in a normal way, produces improvements in three main levels: body, emotionally and academically ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title L’activitat física i el rendiment acadèmic en Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Activitat física ca
dc.subject.keywords Rendiment acadèmic ca
dc.subject.keywords Salut ca
dc.subject.keywords Obesitat ca
dc.subject.keywords Activitat cerebral ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics