| dc.contributor | Petro Balaguer, Ana Belén | |
| dc.contributor.author | Vallespir Carbonell, Marina | |
| dc.date | 2020 | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-11T11:59:54Z | |
| dc.date.available | 2020-02-11T11:59:54Z | |
| dc.date.issued | 2020-02-11 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/150854 | |
| dc.description.abstract | [cat] En aquest treball es fa una investigació, a partir d’un marc teòric i d’una proposta d’intervenció dirigida a infants del primer cicle d’educació infantil, és a dir, a infants de zero a tres anys, amb la intenció de trobar evidències i afirmar que els infants, durant els tres primers anys de vida, sí fan ús del pensament lògic-matemàtic. Aquesta investigació inclou un marc teòric, en el qual es pot trobar informació que va des dels diferents significats de pensament fins a quines propostes faciliten l’ús del pensament lògic-matemàtic en infants de zero a tres anys. A més, aquesta investigació també conté una part pràctica que consta de quatre propostes pedagògiques amb les que es poden treballar, a partir de l’experimentació i el joc lliure, gran quantitat de continguts matemàtics. Finalment, també hi trobem un llistat de moments quotidians on de manera espontània també es treballen les matemàtiques. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] This document is meant to pursue an investigation based on a theoretical framework and a proposal of intervention for kids of the first cycle of childish education. The intention of this investigation is to find evidences to estate that those kids, during the first three years of their life, use the logical and mathematical thinking. This research includes a theoretical framework which information can be from different meanings of thought to proposals that facilitate the use of logical thought-mathematical. Furthermore, this investigation has a practical part consisting in four pedagogical proposals with whom to work, using experimentation and “free play”, a large amount of mathematical contents. Finally, we can also find a list of day to day moments where, in a spontaneous way, kids can also work with mathematics. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject.other | Pensament lògic-matemàtic | ca |
| dc.subject.other | panera dels tresors | ca |
| dc.subject.other | joc heurístic | ca |
| dc.subject.other | safates d’experimentació | ca |
| dc.subject.other | instal·lacions | ca |
| dc.subject.other | Logical mathematical thinking | ca |
| dc.subject.other | treasure basket | ca |
| dc.subject.other | heuristic play | ca |
| dc.subject.other | experimental trays | ca |
| dc.subject.other | art installation | ca |
| dc.title | El pensament matemàtic en el primer cicle d’educació infantil | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |