[cat] metodologia per espais d’aprenentatge es basa amb una educació lligada a la creativitat, les emocions i la construcció de la pròpia personalitat. Bases importantíssimes per fomentar la intel·ligència generadora. Hem de tenir en compte que aquest pensament està dirigit principalment pel subconscient, per això és tan important que l’infant tengui un bagatge emocional assertiu per a poder potenciar-lo al màxim.
A dies d’ara, pens que la intel·ligència generadora es veu altament influenciada i fomentada per metodologies actives com els espais i els projectes. Per això, no només m’agradaria poder profunditzar amb aquesta metodologia activa sinó també profunditzar sobre el desenvolupament d’aquest tipus d’intel·ligència, que fins fa poc es tenia poc present dins el món educatiu. Davant aquest fet m’agradaria poder indagar com aquesta capacitat del subconscient es veu influïda amb aquest tipus de metodologia. Com es pot treballar, quin rol pot mantenir el docent per tal de potenciar-lo, quins són els punts bàsics per poder fomentar i maximitzar les capacitats dels infants davant aquest tipus d’intel·ligència
[eng] The methodology of learning spaces is based on an education linked to creativity, emotions and the construction of one's personality. Very important bases to promote generative intelligence. We have to keep in mind that this thinking is mainly directed by the subconscious. So, it is important that the child has an assertive emotional.
To this day, I think that generative intelligence is highly influenced and promoted by active methodologies such as spaces and projects. For this reason, I would like to explore this active methodology and the development of this type of intelligence, which until recently was not very present in the educational world. Before this, I would like to investigate how this capacity of the subconscious is influenced by this type of methodology. How can one work, what role the teacher can maintain in order to enhance it, what are the basic points to be able to promote and maximize children's abilities to this type of intelligence