Fonamentar la intel·ligència generadora a partir de la metodologia d’espais d’aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Adrover Ferrer, Maria del Mar
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-14T10:41:48Z
dc.date.available 2020-05-14T10:41:48Z
dc.date.issued 2020-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152376
dc.description.abstract [cat] metodologia per espais d’aprenentatge es basa amb una educació lligada a la creativitat, les emocions i la construcció de la pròpia personalitat. Bases importantíssimes per fomentar la intel·ligència generadora. Hem de tenir en compte que aquest pensament està dirigit principalment pel subconscient, per això és tan important que l’infant tengui un bagatge emocional assertiu per a poder potenciar-lo al màxim. A dies d’ara, pens que la intel·ligència generadora es veu altament influenciada i fomentada per metodologies actives com els espais i els projectes. Per això, no només m’agradaria poder profunditzar amb aquesta metodologia activa sinó també profunditzar sobre el desenvolupament d’aquest tipus d’intel·ligència, que fins fa poc es tenia poc present dins el món educatiu. Davant aquest fet m’agradaria poder indagar com aquesta capacitat del subconscient es veu influïda amb aquest tipus de metodologia. Com es pot treballar, quin rol pot mantenir el docent per tal de potenciar-lo, quins són els punts bàsics per poder fomentar i maximitzar les capacitats dels infants davant aquest tipus d’intel·ligència ca
dc.description.abstract [eng] The methodology of learning spaces is based on an education linked to creativity, emotions and the construction of one's personality. Very important bases to promote generative intelligence. We have to keep in mind that this thinking is mainly directed by the subconscious. So, it is important that the child has an assertive emotional. To this day, I think that generative intelligence is highly influenced and promoted by active methodologies such as spaces and projects. For this reason, I would like to explore this active methodology and the development of this type of intelligence, which until recently was not very present in the educational world. Before this, I would like to investigate how this capacity of the subconscious is influenced by this type of methodology. How can one work, what role the teacher can maintain in order to enhance it, what are the basic points to be able to promote and maximize children's abilities to this type of intelligence ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Espais d’aprenentatge ca
dc.subject.other intel·ligència generadora ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Creativitat ca
dc.subject.other Educació de l’inconscient ca
dc.subject.other Spaces of learning ca
dc.subject.other Generating intelligence ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Creativity ca
dc.subject.other Education of the unconscious ca
dc.title Fonamentar la intel·ligència generadora a partir de la metodologia d’espais d’aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics