dc.contributor.author | Marín, Victoria I. | |
dc.contributor.author | Haba-Ortuño, Inmaculada | |
dc.contributor.author | Tur, Gemma | |
dc.contributor.author | Villar-Onrubia, Daniel | |
dc.date | 2022 | |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T14:05:51Z | |
dc.date.available | 2023-05-15T14:05:51Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/160450 | |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.relation.ispartof | edutec 2022 Palma - XXV Congreso Internacional, p. 44-46 | es |
dc.subject | 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus | ca |
dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
dc.subject.other | alfabetización en datos | es |
dc.subject.other | ciudadanía digital | es |
dc.subject.other | empoderamiento digital | es |
dc.subject.other | ética digital | es |
dc.subject.other | data literacy | en |
dc.subject.other | digital citizenship | en |
dc.subject.other | digital empowerment | en |
dc.subject.other | digital ethics | en |
dc.subject.other | alfabetització de dades | ca |
dc.subject.other | ciutadania digital | ca |
dc.subject.other | empoderament digital | ca |
dc.subject.other | ètica digital | ca |
dc.title | Conceptualizando la alfabetización en datos: el marco DALI | es |
dc.type | Other | ca |