Conceptualizando la alfabetización en datos: el marco DALI

Show simple item record

dc.contributor.author Marín, Victoria I.
dc.contributor.author Haba-Ortuño, Inmaculada
dc.contributor.author Tur, Gemma
dc.contributor.author Villar-Onrubia, Daniel
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-05-15T14:05:51Z
dc.date.available 2023-05-15T14:05:51Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/160450
dc.language.iso spa ca
dc.relation.ispartof edutec 2022 Palma - XXV Congreso Internacional, p. 44-46 es
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other alfabetización en datos es
dc.subject.other ciudadanía digital es
dc.subject.other empoderamiento digital es
dc.subject.other ética digital es
dc.subject.other data literacy en
dc.subject.other digital citizenship en
dc.subject.other digital empowerment en
dc.subject.other digital ethics en
dc.subject.other alfabetització de dades ca
dc.subject.other ciutadania digital ca
dc.subject.other empoderament digital ca
dc.subject.other ètica digital ca
dc.title Conceptualizando la alfabetización en datos: el marco DALI es
dc.type Other ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics