dc.contributor.author |
Rodríguez Infanzón, María Elisa |
|
dc.contributor.author |
Pérez Salatto, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Pérez Salatto, Adriana |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-15T14:48:39Z |
|
dc.date.available |
2023-05-15T14:48:39Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/160456 |
|
dc.language.iso |
spa |
ca |
dc.relation.ispartof |
edutec 2022 Palma - XXV Congreso Internacional, p.59-63 |
es |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
aula invertida |
es |
dc.subject.other |
profesorado semipresencial |
es |
dc.subject.other |
transformación |
es |
dc.subject.other |
flipped classroom |
en |
dc.subject.other |
blended teaching staff |
en |
dc.subject.other |
transformation |
en |
dc.subject.other |
aula invertida |
ca |
dc.subject.other |
professorat semipresencial |
ca |
dc.subject.other |
transformació |
ca |
dc.title |
El aula invertida: una apuesta a la transformación. Tres experiencias en formación de Profesorado Semipresencial en Uruguay |
es |
dc.type |
Other |
ca |