Manifestaciones artístiques aplicades a educació infantil: pintures i experiències amb el cos i el rostre com a recurs educatiu

Show simple item record

dc.contributor Jaume Adrover, Magdalena
dc.contributor.author Massip Morell, Núria
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-11T10:16:46Z
dc.date.available 2023-09-11T10:16:46Z
dc.date.issued 2023-09-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161584
dc.description.abstract [cat] En el present treball de final de grau es dona una gran importància a les manifestacions artístiques aplicades a educació Infantil, etapa fonamental pel desenvolupament d’habilitats i capacitats, així com crear la mateixa identitat. S’han investigat algunes manifestacions artístiques de diferents pobles indígenes de part del món per comprendre com ho fan i com es poden dur a terme amb els infants. L’objectiu principal és fomentar tècniques artístiques en Educació Infantil, més concretament, en relació amb la pintura i el cos i el rostre com a recurs educatiu. S’ha creat una proposta artística i s’ha dut a terme amb els infants de 6è d’Educació Infantil de l’escola CEIP Son Basca de sa Pobla, amb la finalitat d’experimentar, jugar i aprendre, aportant beneficis a la infància com fomentar l’expressivitat a través de l’art i desenvolupar la creativitat. ca
dc.description.abstract [eng] In this final year dissertation, great importance is given to artistic manifestations applied to early childhood education, a fundamental stage in the development of skills and abilities, as well as in creating one's own identity. Some artistic manifestations by different indigenous peoples from around the world have been investigated in order to understand how they do them and how they can be carried out with children. The main objective is to promote artistic techniques in early childhood education, more specifically, in relation to painting bodies and faces as an educational resource. An artistic proposal has been created and carried out with children in the 6th year of Infant Education at the CEIP Son Basca school in Sa Pobla, with the aim of experimenting, playing and learning, bringing benefits to children such as encouraging expressiveness through art and developing creativity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Pobles indígenes ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Pintura ca
dc.subject.other Creativitat ca
dc.subject.other Indigenous peoples ca
dc.subject.other Children ca
dc.subject.other Painting ca
dc.subject.other Creativity ca
dc.title Manifestaciones artístiques aplicades a educació infantil: pintures i experiències amb el cos i el rostre com a recurs educatiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics