| dc.contributor.author | Bibiloni, Pere | |
| dc.contributor.author | García-Ruano, Carmen | |
| dc.contributor.author | Galmés, Sebastià | |
| dc.contributor.author | Martín-Chamorro, Rocío | |
| dc.contributor.author | de Lucas de Santos, María | |
| dc.contributor.author | Pomar Oliver, Catalina Amadora | |
| dc.contributor.author | Ribot, Joan | |
| dc.date | 2023 | |
| dc.date.accessioned | 2024-01-17T15:55:43Z | |
| dc.date.available | 2024-01-17T15:55:43Z | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/163842 | |
| dc.description.abstract | [cat] La gamificació consisteix en “aplicar elements de disseny i pensament propis dels jocs en contexts no lúdics” (Deterding et al., 2011). Aquesta dinàmica pot augmentar la motivació intrínseca, el compromís i la retenció de coneixements, ja que es crea un àmbit d’aprenentatge atractiu i desafiant (Landers i Landers, 2014). Per aquests motius, a dia d’avui s’utilitza cada cop més com estratègia innovadora dins l’àmbit educatiu, fins i tot en el context de l’educació superior. Dins aquest context, l’objectiu del present treball ha consistit en el disseny d’un joc de cartes, titulat “Pathways”, per part de l’alumnat de l’assignatura “Biologia molecular i Control Metabòlic” (21503, 6 ECTS), de segon curs del grau de Bioquímica de la Universitat de les Illes Balears (UIB). Aquest enfocament innovador té com objectiu promoure la síntesi i simplificació dels conceptes complexes abordats a l’assignatura per a la seva adequació al joc de taula, així com l’aprenentatge i el repàs dels mateixos combinats amb l’entreteniment del joc. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.relation.ispartof | Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 406 | es |
| dc.subject | 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus | ca |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject.other | Gamificació | ca |
| dc.subject.other | Innovació docent | ca |
| dc.subject.other | Treball cooperatiu | ca |
| dc.subject.other | Jocs de taula | ca |
| dc.subject.other | Gamificación | es |
| dc.subject.other | Innovación docente | es |
| dc.subject.other | Trabajo cooperativo | es |
| dc.subject.other | Juegos de mesa | es |
| dc.subject.other | Gamification | en |
| dc.subject.other | Teaching innovation | en |
| dc.subject.other | Team work | en |
| dc.subject.other | Table games | en |
| dc.title | Les vies metabòliques a partir de les cartes: disseny d’un joc de taula per a l'assignatura de Biologia Molecular i Control Metabòlic | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | ca |