Evolució de la comunicació família-escola

Show simple item record

dc.contributor Miquel Lara, Avelina
dc.contributor.author Ferrer Crespi, Isabel
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-05-28T07:24:21Z
dc.date.available 2024-05-28T07:24:21Z
dc.date.issued 2024-05-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165600
dc.description.abstract [cat] El tema elegit és "L'evolució de la comunicació família-escola". S'analitza el canvi que hi ha hagut en la comunicació i es proposa una intervenció professional basada en dinàmiques per a millorar la comunicació família-escola. L'objectiu de la proposta d'intervenció és fomentar la comunicació i la cohesió de grup entre escola-família i entre les mateixes famílies. Degut a la manca de comunicació família-escola que hem pogut comprovar a la recerca bibliogràfica s'ha volgut posar en marxa un projecte basat en reunions de famílies allà on hi haurà dinàmiques. Les dinàmiques són aquelles activitats dirigides per fer amb un grup de persones. Aquestes tenen com a objectiu promoure la confiança, la seguretat, el respecte i l'empatia. La metodologia en què es basen les activitats és pràctica. Els mestres organitzaran el grup classe en funció de l'activitat que pertoqui i explicaran la dinàmica. Una vegada fet això, seran les famílies les qui aniran desenvolupant l'activitat. El mestre només farà de guia, donarà pautes i observarà com va el projecte. S'esperen uns resultats positius veient la funció del centre dia a dia. Els dies amb famílies i les jornades d'esport al carrer han tengut una participació elevada per part dels pares. ca
dc.description.abstract [eng] The chosen topic is "The evolution of family-school communication." It analyzes the changes that have occurred in communication and proposes a professional intervention based on dynamics to improve family-school communication. The objective of the intervention proposal is to foster communication and group cohesion between the school and families, as well as among the families themselves. Due to the observed lack of family-school communication in the literature research, a project based on family meetings with dynamics has been initiated. The dynamics refer to activities conducted with a group of people, aiming to promote trust, security, respect, and empathy. The methodology on which the activities are based is practical. Teachers will organize the class group according to the specific activity and explain the dynamics. Once this is done, it will be the families who will carry out the activity. The teacher will only serve as a guide, providing guidelines and observing the progress of the project. Positive results are expected based on the daily functioning of the school. Family days and outdoor sports events have had high parental participation. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Família ca
dc.subject.other Escola ca
dc.subject.other Comunicació ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Evolució ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Dinàmiques ca
dc.subject.other Family ca
dc.subject.other School ca
dc.subject.other Communication ca
dc.subject.other Children ca
dc.subject.other Evolution ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Dynamics ca
dc.title Evolució de la comunicació família-escola ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics