Els nombres a l’educació infantil: Intervenció i observació a un aula de cinc anys

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author Balaguer Busquets, Nuria
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-05T10:28:32Z
dc.date.available 2024-09-05T10:28:32Z
dc.date.issued 2024-09-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166029
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es fa una proposta d'intervenció dirigida a una aula d'educació infantil amb infants de cinc anys. Amb aquest treball, partir d'un marc teòric, es té la intenció de mostrar la importància que tenen les matemàtiques i la seva didàctica en els primers anys de vida dels infants i com les matemàtiques estan en el nostre dia a dia, per això són tan importants. En aquest treball podem trobar un marc teòric amb informació sobre la didàctica de les matemàtiques, com ho aprenen els infants, el material que hem d'utilitzar i diferents exemples d'altres investigacions relacionades. A més a més, trobarem una part pràctica que consta de set propostes diferents per treballar els nombres d'una manera diferent i dinàmica. Finalment, també trobarem els resultats extrets de la intervenció i els aspectes a millorar. ca
dc.description.abstract [eng] This document proposes an intervention aimed at a preschool classroom with five-year-old children. Based on a theoretical framework, the intention is to show the importance of mathematics and its didactics in the early years of children's and how mathematics is in our life. In this work we can find a theoretical framework with information about teaching mathematics, how children learn it, the material we should use and various examples of other related research. In addition, we will find a practical part consisting of seven different activities for working with numbers in a different and dynamic way. Finally, we will also find the results obtained from the intervention and the aspects to improve. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 51 - Matemàtiques ca
dc.subject.other Matemàtiques ca
dc.subject.other Propostes ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Nombres ca
dc.subject.other Mathematics ca
dc.subject.other Proposals ca
dc.subject.other Early child education ca
dc.subject.other Numbers ca
dc.title Els nombres a l’educació infantil: Intervenció i observació a un aula de cinc anys ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics