Obrir l'aprenentatge més enllà de l'aula. El passadís com espai educatiu

Show simple item record

dc.contributor Morcillo Loro, Virginia
dc.contributor.author Vallespir Nadal, Maria Magdalena
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-26T12:08:51Z
dc.date.available 2025-02-26T12:08:51Z
dc.date.issued 2025-02-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168927
dc.description.abstract [cat] Actualment, l’espai educatiu ha potenciat el seu protagonisme pel que fa a la seva connexió amb l’aprenentatge dels infants. Les vivències del passat on el mestre era el protagonista de l’educació dels infants, han donat pas a un infant protagonista i capaç gràcies a l’espai construït i preparat per satisfer les seves necessitats. El present treball pretén fer una intervenció docent en el passadís tenint la idea que tot l’espai educatiu és rellevant per a l’aprenentatge dels infants. Així, s’ha indagat en les necessitats de la infància avui dia, també en com ha de ser el docent que veu l’espai com a còmplice de la tasca educativa, a més de conèixer escoles on tot l’espai, més enllà de l’aula són clau en l’aprenentatge dels infants. Tot això, ens ajudarà a portar a terme l’espai de la calma al CEIP Son Basca i vivenciant amb els infants com és l’experiència d’aprenentatge més enllà de l’aula d’infantil, concretament en el passadís d’aquest centre escolar. ca
dc.description.abstract [eng] Currently, the educational space has strengthened its protagonism in terms of its connection with the learning of children. The experiences of the past where the teacher was the protagonist of the education of children, have given a child protagonist and capable thanks to the space built and prepared to meet their needs. The present work aims to make a teaching intervention in the hallway having the idea that the entire educational space is relevant for children's learning. Thus, it has been investigated in the needs of childhood today, also in how it has to be the teacher who sees the space as an accomplice of the educational task, in addition to knowing schools where all the space, beyond the classroom are key in children’s learning. All this will help us to carry out the space of calm to the CEIP Son Basca and experiencing with the children how is the learning experience beyond the nursery classroom, specifically in the hallway of this school. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Espai escolar ca
dc.subject.other Infància ca
dc.subject.other Rol docent ca
dc.subject.other Competències emocionals ca
dc.subject.other Arquitectura pedagògica ca
dc.subject.other School space ca
dc.subject.other Space design ca
dc.subject.other Childhood ca
dc.subject.other Teaching role ca
dc.subject.other Emotional competences ca
dc.subject.other Pedagogical architecture ca
dc.title Obrir l'aprenentatge més enllà de l'aula. El passadís com espai educatiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics