Les TIC com a suport pedagògic en el procés d'ensenyament i aprenentatge de la lectoescriptura

Show simple item record

dc.contributor Urbina Ramírez, Santos
dc.contributor.author Coll Torrens, Cora
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-04-09T11:01:31Z
dc.date.available 2025-04-09T11:01:31Z
dc.date.issued 2025-04-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169880
dc.description.abstract [cat] Aquesta investigació s’ha desenvolupat amb el propòsit de conèixer les publicacions on s’han analitzat la influència que tenen les TIC en l’aprenentatge de la lectoescriptura. La intenció és demostrar al món educatiu i als docents que les TIC poden millor l’aprenentatge de la lectoescriptura dels seus alumnes. Actualment, és necessari que els centres educatius disposin de recursos TIC i que siguin útils pel procés educatiu. Les TIC ajudaran als mestres a obrir unes noves possibilitats per dur a terme la seva tasca docent, per enriquir, motivar i millorar les seves classes i les diferents habilitats. Perquè això sigui possible és necessari que els docents tenguin un procés de formació amb l’ús de les TIC i amb les noves metodologies. Per dur a terme aquesta investigació s’ha realitzat una revisió literària sistemàtica amb l’objectiu de seleccionar estudis on s’hagin realitzat estudis o investigacions que s’han utilitzat les TIC per l’aprenentatge de la lectoescriptura en qualsevol lloc del món. En les investigacions seleccionades s’han analitzat els resultats d’usar TIC per la millora de la lectoescriptura. Els resultats ens proporcionen la informació necessària per concloure sobre els objectius plantejats abans de començar aquest treball. ca
dc.description.abstract [eng] This research has been developed with the purpose of knowing the publications where the influence of ICT on literacy learning has been analyzed. The intention is to demonstrate to the educational world and to teachers that ICT can improve their students' literacy learning. Nowadays, it is necessary that educational centers have ICT resources and that they are useful for the educational process. ICT will help teachers to open new possibilities to carry out their teaching task, to enrich, motivate and improve their classes and different skills. For this to be possible, it is necessary that teachers have a training process with the use of ICT and new methodologies. In order to carry out this research, a systematic literature review has been carried out with the objective of selecting studies where ICT have been used for literacy learning anywhere in the world. In the selected researches, the results of using ICT for literacy improvement have been analyzed. The results provide us with the necessary information to conclude on the objectives stated before starting this work. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Tecnologia ca
dc.subject.other Ordinadors ca
dc.subject.other Lectura ca
dc.subject.other Escriptura ca
dc.subject.other Alfabetització ca
dc.subject.other Technology ca
dc.subject.other Computers ca
dc.subject.other Reading ca
dc.subject.other Writing ca
dc.subject.other Literacy ca
dc.title Les TIC com a suport pedagògic en el procés d'ensenyament i aprenentatge de la lectoescriptura ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics