Presència i usos de la cançó tradicional a les aules d'Educació Infantil de Mallorca

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Quetglas Socias, Elvira
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-23T07:24:40Z
dc.date.available 2025-09-23T07:24:40Z
dc.date.issued 2025-09-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171381
dc.description.abstract [cat] Per bé que la música dins l’etapa d’Educació Infantil és quelcom clau pel desenvolupament dels infants, però és de gran importància escollir adequadament les eines i els recursos musicals més adients. La cultura tradicional és un dels aspectes curriculars rellevants a tenir en compte en les programacions didàctiques, incorporant-la a través de cançons, danses, rondalles, dites o refranys. Emperò, en quina mesura les cançons tradicionals es fan presents a les aules d’Educació Infantil de Mallorca? Aquest estudi, a través d’una recerca empírica, pretén fer una anàlisi sobre la presència i els usos de la cançó tradicional a les aules d’Educació Infantil de Mallorca. Mitjançant un qüestionari dirigit al professorat, s’han plantejat qüestions referides a la temàtica estudiada. La investigació se sustenta prenent com a referència les cançons tradicionals mallorquines recopilades en els diferents cançoners representatius de l’illa. ca
dc.description.abstract [eng] Although music within the Early Childhood Education stage is key to the development of children, it is of great importance to properly choose the most appropriate musical tools and resources. Traditional culture is one of the relevant curricular aspects to take into account in teaching programs, incorporating it through songs, dances, tales, sayings or sayings. But to what extent do traditional songs become present in the classrooms of Early Childhood Education in Mallorca? This study, through empirical research, aims to make an analysis of the presence and uses of traditional song in the classrooms of Early Childhood Education of Mallorca. Through a questionnaire addressed to the teaching staff, questions have been raised regarding the subject matter studied. The research is supported by the traditional Mallorcan songs collected in the different representative songs of the island. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other Música tradicional ca
dc.subject.other Cançó tradicional ca
dc.subject.other Early childhood education en
dc.subject.other Musical education en
dc.subject.other Traditional music en
dc.subject.other Traditional song en
dc.title Presència i usos de la cançó tradicional a les aules d'Educació Infantil de Mallorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics