La necessitat d'innovar en la manera de contar contes d'EI

Show simple item record

dc.contributor Jaume Adrover, Maria Magdalena
dc.contributor.author Reolid Sastre, Catalina de Alejandría
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-25T07:32:41Z
dc.date.available 2025-09-25T07:32:41Z
dc.date.issued 2025-09-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171403
dc.description.abstract [cat] Els contes infantils són un recurs que tots els mestres empram per a introduir els infants al món de la literatura. El cert és que tot i que la temàtica dels contes ha anat evolucionant al llarg dels anys, molts de mestres no hem evolucionat amb ells. No hem pensat en la manera més innovadora i dinàmica per a contar contes, sinó que ens hem conformat a seguir la tradició i contar els contes de manera convencional. Amb aquest treball de final de grau vull descobrir i proporcionar recursos els quals aportin reflexions i noves perspectives per millorar la manera de contar contes inclusius, interactius, dinàmics i tecnològics, que suscitin un major interès i, per tant, un major aprenentatge als infants. L’objectiu del meu treball és, per tant, indagar en l’inici dels contes, conèixer els referents que van ser precursors d’aquests, i també descobrir quins són els referents actuals, els quals treballen amb els contes de la manera més creativa i innovadora possible. També es pretén aportar un banc de recursos, elaborat per jo mateixa, al qual apareixeran exemples i explicacions de contes interactius que es poden dur a terme amb infants d’EI, per tal de poder treure el màxim profit als contes, pel que fa a l’àmbit educatiu. ca
dc.description.abstract [eng] Children's stories are a resource that all teachers use to introduce children to the world of literature. The truth is that although the theme of the stories has evolved over the years, many of us teachers have not evolved with them. We have not thought of the most innovative and dynamic way to tell stories, but we have settled for following tradition and telling stories in a conventional, traditional way. With this thesis I want to discover and provide resources that bring reflections and new perspectives to improve the way of telling inclusive, interactive, dynamic and technological stories, which arouse greater interest and, therefore, greater learning for children. The aim of my work is, therefore, to investigate the beginning of the stories, to know the references that were precursors of these, and also to discover which are the current references, which work with the stories in the most creative way and innovative possible. It is also intended to provide a resource bank, prepared by myself, which will include examples and explanations of interactive stories that can be carried out with EI children, in order to be able to get the most out of the stories, in terms of the educational field. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Contes ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Mestres ca
dc.subject.other Tecnologia ca
dc.subject.other Innovadors ca
dc.subject.other Stories en
dc.subject.other Children en
dc.subject.other Teachers en
dc.subject.other Technology en
dc.subject.other Innovators en
dc.title La necessitat d'innovar en la manera de contar contes d'EI ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics