El conflicte a l’etapa d’educació infantil: un enfocament integral per a impulsar l'harmonia a l'aula

Show simple item record

dc.contributor Esteller Cano, Àngels
dc.contributor.author Fullana Lliteras, Rosa
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-10-06T11:28:56Z
dc.date.available 2025-10-06T11:28:56Z
dc.date.issued 2025-10-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171545
dc.description.abstract [cat] El sistema educatiu passa per un període de canvi i transformació amb l’objectiu d’assolir l’educació emocional com a filosofia que defensa l’educació de qualitat per a tots i totes. En aquest context, l'estudi sobre la gestió de conflictes a l'aula emergeix com una peça clau per a la implementació d'aquesta nova perspectiva educativa. Els conflictes, quan són abordats de manera efectiva, no només afavoreixen un clima d'aprenentatge positiu, sinó que també contribueixen al desenvolupament emocional de l’alumnat. Per aquesta raó, es destaca la importància de proporcionar als docents les eines i capacitats necessàries per abordar els conflictes de manera eficaç, ja que aquesta competència és crucial per mantenir un entorn d'aprenentatge saludable i positiu. A partir d'aquesta anàlisi, s'identifiquen possibles àrees de millora i s'insta a una reflexió contínua sobre la pràctica docent en relació amb la gestió de conflictes a l'aula. ca
dc.description.abstract [eng] The education system is undergoing a period of change and transformation with the aim of achieving emotional education as a philosophy that advocates quality education for all. In this context, the study of conflict management in the classroom emerges as a key element for the implementation of this new educational perspective. Conflicts, when addressed effectively, not only foster a positive learning environment but also contribute to the emotional development of students. For this reason, the importance of providing teachers with the necessary tools and skills to address conflicts effectively is emphasized, as this competence is crucial for maintaining a healthy and positive learning environment. From this analysis, possible areas of improvement are identified and continuous reflection on teaching practice regarding conflict management in the classroom is encouraged. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Conflicte ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Mestra ca
dc.title El conflicte a l’etapa d’educació infantil: un enfocament integral per a impulsar l'harmonia a l'aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics