[cat] Aquest treball de fi de grau intenta guiar a les persones que com jo han sentit una manca d'eines i estratègies per avaluar a l'alumnat. Per aquest motiu, he fet una investigació sobre que és el que diuen diferents referents teòrics sobre quina és la manera més recomanable de dur terme l'avaluació a les nostres aules. D'altra banda, he pogut fer un recull d'eines i estratègies gràcies a vivenciar experiències a una escola on l'avaluació està integrada i present en el seu dia a dia d'una manera quotidiana. Fan servir l'autoavaluació per part dels infants, d'aquesta manera passen a ser percebuts com un subjecte actiu del procés d'aprenentatge, la coavaluació per part del grup d'iguals, i l'avaluació per part del docent.
[eng] This final degree project aims to guide people like me who have felt a lack of tools and strategies when it comes to evaluation of students. For this reason, I’ve done a research to find out which is the best way to carry out an evaluation in our classrooms according to the different theoretical references. On the other hand, I’ve been able to do a compilation of resources and strategies thanks to having a life lesson in a school on evaluation being integrated and present in their lives in a daily way. Using self evaluation by themselves, children become perceived as an active subject of the learning process, coop evaluation of the groups equally and the evaluation from the teachers’ side.