L’avaluació al segon cicle d'educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Rincón Verdera, Juan Carlos
dc.contributor.author Valiente Pareja, Lucia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-10-20T12:36:02Z
dc.date.available 2025-10-20T12:36:02Z
dc.date.issued 2025-10-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171645
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau intenta guiar a les persones que com jo han sentit una manca d'eines i estratègies per avaluar a l'alumnat. Per aquest motiu, he fet una investigació sobre que és el que diuen diferents referents teòrics sobre quina és la manera més recomanable de dur terme l'avaluació a les nostres aules. D'altra banda, he pogut fer un recull d'eines i estratègies gràcies a vivenciar experiències a una escola on l'avaluació està integrada i present en el seu dia a dia d'una manera quotidiana. Fan servir l'autoavaluació per part dels infants, d'aquesta manera passen a ser percebuts com un subjecte actiu del procés d'aprenentatge, la coavaluació per part del grup d'iguals, i l'avaluació per part del docent. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project aims to guide people like me who have felt a lack of tools and strategies when it comes to evaluation of students. For this reason, I’ve done a research to find out which is the best way to carry out an evaluation in our classrooms according to the different theoretical references. On the other hand, I’ve been able to do a compilation of resources and strategies thanks to having a life lesson in a school on evaluation being integrated and present in their lives in a daily way. Using self evaluation by themselves, children become perceived as an active subject of the learning process, coop evaluation of the groups equally and the evaluation from the teachers’ side. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Avaluació ca
dc.subject.other Autoavaluació ca
dc.subject.other Coavaluació ca
dc.subject.other Evaluation en
dc.subject.other Self evaluation en
dc.subject.other Coop evaluation en
dc.title L’avaluació al segon cicle d'educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics