Utilització del massatge infantil per treballar l'educació emocional i la relaxació a l'educació infantil (3-6)

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Boned Domínguez, Aina
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-02-07T11:37:54Z
dc.date.available 2018-02-07T11:37:54Z
dc.date.issued 2018-02-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4825
dc.description.abstract [cat]El següent treball es basa en tres blocs. Durant el primer exposaré la recerca d’informació sobre el significat de la relaxació, les tècniques utilitzades a l’aula i els seus beneficis, el massatge infantil i les seves tècniques com a eina de relaxació, i la relació afectiva que comporta a les aules d’educació infantil. Aprofundint sobre les observacions i les sessions proposades aniré esbrinant l’ambient de relaxació òptim, les relacions afectives entre infant – adult i infant – infant, la importància d’aquestes i el mètode més adequat de dur-les a terme a través del massatge. En el segon apartat faré èmfasi sobre les emocions que comporta el massatge, comentaré els diversos tipus d’emocions existents i sobre el seu control, així com de l’educació emocional i la relació existent amb el currículum. En el tercer bloc, presentaré les sessions de psicomotricitat i la utilització del massatge per la tornada a la calma, per tal de donar pas a la proposta pràctica sobre la realització de jocs de massatge a l’educació infantil. ca
dc.description.abstract [eng]The following work is divided in three blocks. On the first one, I’ll expose the information search about the relaxation’s meaning, the techniques used in the classroom and its benefits, the child massage and its techniques as a relaxation tool and the affective relationship that it involves at the pre-school classrooms. Deepening on the observations and proposed sessions I’ll figure it out the optimum relaxation environment, the affective relationships between childadult and adult-child, the importance on that and the right way to do it through the massage. On the second block, I’ll do emphasis on the emotions the massage creates, I’ll comment the various types of emotions and their control, and what the curriculum of childhood education says about emotional education. The third block introduces the psychomotricity sessions and the use of the massage for return to calm in order to give way to the practical proposal about the realization of massage games on children’s education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Massatge infantil ca
dc.subject.other Relacions afectives ca
dc.subject.other Relaxació ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.title Utilització del massatge infantil per treballar l'educació emocional i la relaxació a l'educació infantil (3-6) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics