Recently added
Login
Home
→
Producció científica
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Producció científica: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 8795
Next Page
Preaspiration in Modern vs. North American heritage Icelandic
Rommel, Meike
;
Kupisch, Tanja
;
Ulbrich, Christiane
;
Dehé, Nicole
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
Final /t d/ deletion in American English spoken by monolinguals and heritage Spanish speakers
Broś, Karolina
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
Vowel production and gender comprehension in Spanish-English bilinguals
Colantoni, Laura
;
Escobar, Laura
;
Pérez-Leroux, Ana T.
;
Thomas, Danielle
;
Chen, Crystal
;
Kochetov, Alexei
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
Workshop: Heritage language phonetics and phonology The “uh” gives you away - Phonetic aspects of filler particles in bilingual heritage speakers’ narrations
Böttcher, Marlene
;
Zellers, Margaret
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
Impacts of visual feedback on L2 learner monophthong vowel production in Spanish
Offerman, Heather M.
;
Gehrke, Louis
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
The acoustics of tone in Binumarien noun stems (Kainantu, Trans-New Guinea)
van Dasselaar, Renger
;
Xu, Chenzi
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
What frequency effect reflects depends on what is measured
Yuen, Ivan
;
Andreeva, Bistra
;
Ibrahim, Omnia
;
Möbius, Bernd
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
How do we feel about /x/? the role of iconicity and indexicality for language attitudes
Stein, Simon David
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
How meaning affects the duration of Japanese homophonous words
Saito, Motoki
;
van de Vijver, Ruben
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
Mind the gap: studying multifaceted turn-taking cues in L2 interviews
Albert, Aviad
;
Cangemi, Francesco
;
Jeon, Hae-Sung
;
Wehrle, Simon
;
Setter, Jane
;
Grice, Martine
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
Pronoun accentuation produces interference effects in memory for referential alternatives
Repp, Sophie
;
Seeliger, Heiko
;
Weber, Sven
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
More than just the sum of its parts: prominence perception in increasing context
Kurumada, Chigusa
;
Lorenzen, Janne
;
Baumann, Stephan
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
Cue weighting in Mandarin sibilants perception and imitation by native Mandarin speakers and naïve English speakers: a pilot study
Li, Kuilin
;
Clayards, Meghan
;
Sonderegger, Morgan
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
Toward a unified articulatory account of speech and sign transitions
Blaylock, Reed
;
Sehyr, Zed Sevcikova
(
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)
,
2025
)
La aplicación del foro en materia extracontractual en el ámbito medioambiental y la posible creación de un foro de necesidad en el ámbito de la Unión Europea
Horrach Armo, Josep Gunnar
(
Fundación Iuris Tantum
,
2025-08-01
)
La aplicación de la legislación civil foral o especial a los extranjeros en virtud del Reglamento (UE) núm. 650/2012. Especial referencia al pacto sucesorio de definición contemplado en la Compilación de Derecho civil de las Illes Balears
Horrach Armo, Josep Gunnar
(
Iprolex
,
2025-08-01
)
Régimen jurídico de las “órdenes conminatorias que casi impiden el recurso” a la luz de la jurisprudencia del TJUE. El estado actual de las 'anti‐suit injunctions' en el marco del Reglamento núm. 44/2001 y el Reglamento núm. 1215/2012
Horrach Armo, Josep Gunnar
(
Aranzadi
,
2025-08-01
)
Los acuerdos atributivos de competencia asimétricos a propósito de la sentencia del TJUE de 27 de febrero de 2025 (asunto C-537/23, Societa Italiana Lastre)
Horrach Armo, Josep Gunnar
(
Aranzadi
,
2025-08-01
)
Changes in Students’ Attitudes Towards Econometrics during and Introductory Course: Are There Any Gender Differences?
Cladera, M.
;
Suárez Álvarez, A.
;
Vicente , M.
(
Universidad de Almería
,
2025-08-01
)
Does the Flipped Classroom Improve Undergraduate Students' Attitudes Towards Econometrics?
Magdalena Cladera
(
Taylor & Francis
,
2025-08-01
)
Now showing items 1-20 of 8795
Next Page
Search Repository
Search Repository
This Community
Advanced Search
Browse
All of Repository
Communities & Collections
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
This Community
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
My Account
Login